Diederique in Guatemala

Veilig terug gekomen in Turrialba

Hallo lieve mensen,

Bij deze even kort een stukje over mijn reis in Guatemala:

Ten eerste hebben we een super mooie reis gehad, mooie natuur, lieve mensen en een heel kleurrijk land met een mooi stukje cultuur!

Onder andere de volgende dingen gedaan: Door Guatemala City gelopen, met onze baggage, levensgevaarlijk, vulkaan beklommen en als domper geen lava, lago (meer) Atitlan (prachtig helder blauw water en omgeven door bergen), watervallen bezocht en in waterpoelen gelegen, onder warmwater waterval gezwommen in een koude rivier, in de chickenbus gereist, veel gepraat met de lokale bevolking, veel geshopt op markten en monton (heleboel) souveniers gekocht, zonsondergang gezien, gegeten op een vlotrestaurant in een meer, naar Tikal (het grootste gebied van Maya tempels) bekeken (heel indrukwekkend!), ontbeten met platanos (soort chips), door een blubsloot gelopen met onze baggage, omdat een stuk berg naar beneden was gezakt en de weg daardoor niet meet bestond (was bedenkt met berg), gelift, avond gegeten voor $1,25, vooral veel lokaal gegeten, ik een hotel geslapen, zonder dekens (moest je voor bijbetalen (handdoek en sjaal doen het ook prima als beddengoed en vest als kussen), gezwommen in een zee (waar de dag ervoor iemand was verdronken (een golf had hem tegen het zand geslagen en toen brak hij waarschijnlijk zijn nek), zeeschilpadden eieren zien leggen, van een waterval afgesprongen en een nacht overnacht op het vliegveld met een zak chips, fles cola en koekjes en cakejes en met één uurtje slaap vanaf vrijdag 9 uur ´s ochtends tot zaterdagnacht 1.30 uur doorgegaan (zo´n 40 uur).

Veel beleefd in 25 dagen Guatemala en ik kan het iedereen aanraden, want het is echt een prachtig land en op het moment een stuk minder toeristisch als Costa Rica en ook een stuk goedkoper!

Morgen middag vlieg ik weer richting Nederland en hoop daar donderdagochtend om 8.35 uur te landen en het mooie Nederland weer te beleven!

Heel veel liefs voor de laatste keer vanuit Costa Rica, Turrialba!

Dikke kus,

Diederique

Reacties

Reacties

Aly

Dan wens ik jou een goede terug reis en we zien elkaar snel in Zwolle.Bedankt dat je ons liet mee genieten van je avonturen, ik zal dit missen hoor.Veel liefs Aly

Leonie L

Hee Didi!
Ik weet niet of je dit nog leest voordat je weg gaat,
maar geniet nog even van Costa Rica!! Zo te lezen heb je zo veel leuke dingen beleeft daar (en in Guatemala)!
Hele goede reis naar Nederland!
Liefs Leonie

Wilma

Heey diede,

succes met alles achter te laten daar en het afscheid nemen! Ik weet hoe dubbel dat is... Maar het Nederlandse laven wacht weer op je! Ik kom je snel weer zien!

Liefs Wilma

Jiska

Hey Diedi!
Waarschijnlijk nu net terug in Nederland! Ik ook weer, na mijn korte vakantie! Snel afspreken!!!
Succes met aclimatiseren en reintergreren!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!