Diederique in Guatemala

Even kort stukje over de afronding van het werk!

Hey hallo allemaal,

Ik zweet me op het moment peentjes (als dat al kan) in het internetcafé, want het is vandaag bloedje warm! En zeker op de tweede verdieping, want zoals jullie allemaal bij scheikunde hebben gehad, weet je dat warmte opsteigt (en zo niet bij deze)!

Oke genoeg gelult, to the point: afgelopen donderdag de laatste officiele werkdag gehad. Deze bestond uit een afscheids circusshow op de escuela especial. Het was hard werken in verhouding met de vorige show, maar het leverde een mooie show op en een leuk spectakel!

Voor het afsluitende woordje had ik deze keer even een mooie, correcte Spaanse zin uit mijn hoofd geleerd, deze ging als volgt: Estamos muy contentas del trabajo que realizamos con ustedes! Oftewel: We zijn erg tevreden wat betreft het werk dat we met jullie hebben kunnen realiseren! Dit had ik van tevoren even aangekondigt, zodat iedereen even goed zou opletten, ik zei dat ik de volgende zin had geoefend, haha! Dat leverde al de nodige hilariteit op, uiteraard.

Toen de kinderen afscheid kwamen nemen van ons, was het wel even slikken, emotioneel moment, maar zeker de moeite waard! Voldaan en vermoeid vertrokken naar huis, waar de lunch ons uiteraard prima smaakte. Daarna naar PAIPAD gegaan om de laatste twee lijnen op het veldje te schilderen, zodat we dit ook konden afronden. Mooie was dat Linda de verf was vergeten en ik thuis al mijn slippers niet kon vinden, dus ik was er ff klaar mee, had geen zin om de volgende dag terug te komen, LInda gelukkig ook niet. Dus die ging weer op de fiets naar huis om de spullen op te halen. De eerste druppels regen vielen bij het laatste stukje lijn, maar gelukkig zette de regen niet door en hebben we het veldje af kunnen ronden. Want na al die dagen verven waren wij er wel klaar mee. Maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. (zie foto´s, alleen de basket worden nog verder vernieuwd maar dat regeld Oscar verder)

Vrijdag had Linda haar eindreferaat via Skype en ik mocht er bij zijn, erg grappig en leuk om te zien. En daardoor was ik ook de eerste die haar kon feliciteren met haar DIPLOMA Lerares LIchamelijke Opvoeding/ Bewegingsonderwijs!!!

Daarna nog even de groepsfoto van het circus geregeld als kadootje voor de school en vervolgens vooral zaken geregeld voor het reizen.

Mijn koffer is half ingepakt, mijn fiets heb ik gewassen zodat die in de doos kan klaar voor het vliegtuig en het afscheidskado voor de familie is ook klaar, een fotocollage met foto´s van hun en mij en Linda! Morgen hebben we een afscheidsbarbequebij mij thuis emt de familie en Oscar en Bety en aanhang.

En dan gaat de grote reis beginnen!

Jullie zijn weer helemaal bij, ik zou nog even een paar leuke foto´s plaatsen en dan komt het volgende bericht vanuit een andere plaats!

Veel liefs en iedereen alvast een fijne vakantie gewenst!

Diederique

Reacties

Reacties

Wilma

Wow, het zit erop! Nu nog ff lkkr toeren, en over een maanden ben je er alweer! Gaat nu echt snel hè?! Succes met afscheid nemen! Liefs!

Aly

Geniet nog even met volle teugen van al het moois daar zodat we straks in Zwolle van jou horen hoe het laatste stukje daar was
Ik zal al je verhalen missen hoor en natuurlijk de foto serie die er elke keer weer bij zit
Aly

Milou

Hey Didi,

Wat een mooi succes heb je daar toch geboekt! Heel erg leuk zeg! Hopelijk valt het afscheid niet te zwaar en ga je nog een mooie rondreis tegemoet! Nog een maandje en dan moeten we maar gauw weer eens gaan daten;)

Kusjee

Jiska!

Het Diedi,

Afronden al, wat gaat de tijd toch snel...
Ben je er al aan toe om (na je vakantie) weer terug te keren naar NL?
Kan ik je ook al vast even boeken? Of is er een wachtlijst?
Geniet leeker van je vakantie en tot snel!
Liefs Jiska

Mir

Geniet lekker van je welverdiende HOLIDAY!! Wat heeeeerlijk!
Super!
En ben benieuwd of je straks in een mooie stad in NL mag gaan studeren. Maar eerst HOLIDAY!!!!! Waauuwww...
Groetjes vanuit ook een warm Nederland. Heb over 3 dagen ook vakantie..
heerlijk!
Dikke kussss

Karel Els & Kids

Geniet van de welverdiende vakantie. Zou Honduras doen als je van actie en spanning houdt. Guatemala is voor kunst, cultuur en natuur absoluut een goed alternatief. Pas goed op jezelf.

Albert Samson

Dag meissie,
Ik heb je foto's allemaal bekeken en ik vond ze hartstikke mooi. Zo te lezen heb je het goed naar je zin. Nog een fijne vakantie gewenst en tot 3 augustus.
Ik heb je nog heel wat te vertellen als je er weer bent.
Groetjes Albert

Esther Kremer

Hey Diede,

Uit je verhaal kan ik goed opmerken hoe betrokken je bent met alle mensen, en dan speciaal de familie waarmee je veel bent opgestokken. Het zal wel een hele klus voor je(jullie) worden met afscheid nemen, maar wel heel leuk voor de familie dat ze een fotolijst als aandenken zullen krijgen.

Succes!

Groetjes Esther

jannette kremer

hoi lieve Diede,
Prafchtige foto's weer en heerlijke tekst om te lezen. Ik hoop dat je nog een hele mooie tour mag heben en dat je nog meer moois zult zien en wij, hier thuis dan ook. Kusjes en knuffels jannette

Ka

Didi! Bijna, bijna, bijna!!!!!!!Nog effe genieten daar hea!

Heb eindelijk mijn scriptie in the pocket!!!!!!!!

Tot snel

Beso con amor!

Kaatje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!