Diederique in Guatemala

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Diederique

annerieke

he leuk ik ga je volgen... maar volgens mij ben je nog niet weg toch en ga je in januari.. kijk effe naar de datum in je profiel!!

veel plezier en suc6 liefs annerieke

Sandra

Haha je bent nog niet eens weg en ik ben nu al jaloers, wat een mooi plaatje heb je op je webpagina staan zeg, volgens mij is het daar echt super!

Nou we gaan eerst nog een keertje zaalvoetballen, en dan ga je weer op pad!!

Alvast heel veel plezier!!

jannette kremer

hoi Diede,
Wat een prachtige foto op je weglog. Ik wens je een hele mooie, leerzame, fijne en veilige tijd in Costa Rica

Maike

Hee hallo, lang niet gesproken! Bedankt voor je uitnodiging, ik reis graag mee en wens je alvast een fantastische reis toe.

groetjes!

Albert

Hallo,
Ik wens je een hele fijne en mooie reis toe.
Je hoort van mij
Albert
veel succes meisie

Leonie

Hey Didi! Ik wil je alvast een super mooie reis toewensen! Geniet ervan en doe voorzichtig! Ik ga morgen zelf op skivakantie, dus daarom stuur ik dit nu vast. Leuk dat je deze site bijhoudt, ik ben benieuwd naar de verhalen, heel veel plezier! Liefs Leonie

paula (fokus)

Het klinkt al goed. muchos gracias voor verhalen. Wen je al aan de warmte. Hier is het grijs, rain, wind echt hollands dus! We denken aan je. Groet Paula Fokus

Arnold

Vandaag voor het eerst je belevenissen gelezen. Fijn dat het goed gaat. In Zwolle is het nu koud (-/- 2,5 graden). Geniet maar van het mooie weer en de leuke mensen.

Hartelijke groeten van Arnold Potuyt