Diederique in Guatemala

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Diederique

Reacties

Reacties

annerieke

he leuk ik ga je volgen... maar volgens mij ben je nog niet weg toch en ga je in januari.. kijk effe naar de datum in je profiel!!

veel plezier en suc6 liefs annerieke

Sandra

Haha je bent nog niet eens weg en ik ben nu al jaloers, wat een mooi plaatje heb je op je webpagina staan zeg, volgens mij is het daar echt super!

Nou we gaan eerst nog een keertje zaalvoetballen, en dan ga je weer op pad!!

Alvast heel veel plezier!!

jannette kremer

hoi Diede,
Wat een prachtige foto op je weglog. Ik wens je een hele mooie, leerzame, fijne en veilige tijd in Costa Rica

Maike

Hee hallo, lang niet gesproken! Bedankt voor je uitnodiging, ik reis graag mee en wens je alvast een fantastische reis toe.

groetjes!

Albert

Hallo,
Ik wens je een hele fijne en mooie reis toe.
Je hoort van mij
Albert
veel succes meisie

Leonie

Hey Didi! Ik wil je alvast een super mooie reis toewensen! Geniet ervan en doe voorzichtig! Ik ga morgen zelf op skivakantie, dus daarom stuur ik dit nu vast. Leuk dat je deze site bijhoudt, ik ben benieuwd naar de verhalen, heel veel plezier! Liefs Leonie

paula (fokus)

Het klinkt al goed. muchos gracias voor verhalen. Wen je al aan de warmte. Hier is het grijs, rain, wind echt hollands dus! We denken aan je. Groet Paula Fokus

Arnold

Vandaag voor het eerst je belevenissen gelezen. Fijn dat het goed gaat. In Zwolle is het nu koud (-/- 2,5 graden). Geniet maar van het mooie weer en de leuke mensen.

Hartelijke groeten van Arnold Potuyt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!