Diederique in Guatemala

Inpakken en wegwezen!

Hola,

Como estas? Met mij gaat het goed! Ik heb net nog even heerlijk mogen genieten van een massage bij de voetensalon!! Ik moet natuurlijk goed voorbereid op reis en hoe kun je dat nu beter doen dan heerlijk ontspannen!

Vandaag Hollandse cadeautjes gekocht voor de gastfamilies die ik in Costa Rica krijg! Dus de tulpen en de klompen staan vandaag hoog in het vaandel!

Ook de nodige zonnebrand ingeslagen om mijn blanke huidje niet meteen in een rode kreeft te laten veranderen.

Vorige week hebben we een zwemactie gehouden, om geld op te halen voor ons project in Costa Rica. Ondanks de korte voorbereiding heeft dit zijn vruchten met hulp van velen afgeworpen. Samen hebben we 1680 baantjes gezwommen, iets minder dan gehoopt, maar desalniettemin een mooi resultaat. Zwemmers bedankt! Eneen mooi bedragopgehaald! Sponsoren bedankt!

Ik hoop morgen mijn koffers volledig in te kunnen pakken, zodat ik zaterdag nog kan genieten van een heerlijk rustig dagje in Nederland! En uitgerust het avontuur in Costa Rica tegemoet kan gaan!

Hasta luego!

Liefs,

Diederique

Reacties

Reacties

Dorien

Hee Diede!

Goed bezig meissie, voorbereidingen bijna afgerond, ready to go! Vanochtend zag ik in de nieuwe hogeschoolkrant een berichtje over jullie sponsoractie, met een mooie foto van Wilma erbij! Super leuk! Ik knip hem wel voor je uit :)
Wel grappig hoor, toch wel weer een heel avontuur om een half jaar weg te gaan, maar 't voelt heel wat normaler dat je weggaat dan twee jaar geleden ;) Ga er van genieten, en blijf lekker schrijven, dan blijf ik op de hoogte!

Liefs, Door

Wilma

Wat?! Word ik gespot in de hogeschool krant? Haha, nou vooruit het is voor het goede doel! Diddl, het gaat nu echt gebeuren hè, nog twee daagjes en het is zover! Natuurlijk moet je het helemaal gaat genieten! Maar daar ben ik niet bang voor;-) Doe je wel voorzichtig, niet alleen over straat, geen fruitjuices of salades en al helemaal niet met vreemde mannen mee, dan komt hetvast helemaal goed met je avonturen :-)

Diede, hou me op de hoogte van alles, dan zal ik dat ook proberen te doen!

Nu nog een zoen van uit Zwolle,


liefs Wilma

Mir

Yes, nu ben ik de 3e van je Ethiopische vriendinnen die een berichtje schrijft! Diddl wat een enorm goede voorbereiding heb je.. Gewoon een lekkere voetenmassage, heerlijk!
Ik kijk alweer uit naar je volgende bericht vanuit het warme Costa!
Ga heerlijk genieten!! Ik moest een beetje om Wilma haar berichtje lachen, dat je niet met vreemde mannen mee moet gaan. Tja de vorige keer is het goed afgelopen, maar je kan het beter maar niet doen..... (haha)! Kneusjes waren wij...
Ga heerlijk genieten! Probeer dat maar vanaf zondag al te doen, ook al moet je eerst nog lang reizen.. ACH volgens mij kan jij dat als de beste!
Liefs en een kussss Mir

Diederique

Hey Ethiopie maatjes,

Leuk om deze reacties te krijgen! Ik zal mijn best doen jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen, zodat jullie er ook een beetje bij zijn!
En natuurlijk al jullie waarschuwingen en wijze raad opvolgens of op zijn minst in overweging nemen ;)!
Wilm jij ook een super mooie tijd gewenst in Brazilie! Ik hou je in de gaten!!! En Door en Mir heel veel plezier in ond thuislandje, Nederland!!!

Liefs,
Diedel

Jacolien

Hee meid,

Ik ga je missen bij Fokus, was altijd zo super relaxt werken als jij er was, jij die zich nooit druk maakte, heerlijk!!
Hee ik wens je een hele fijne tijd toe en zal je in de gaten houden, erg leuk!

Dikke xxx

Marianne

Sterkte met die lange reis,en ik hoop dat dat ze teriyaki hebben voor je! tot lezens.

Alex

He Diede!

Als ethiopie-maatje moet ik je natuurlijk ook nog even heel erg veel succes wensen!! Maar dat gaat vast allemaal goed komen!
Blijf lekker schrijven, zodat we hier op de hoogte blijven van je avonturen.

Groetjes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!